fredag 23. oktober 2009

Så fornøyd med dagen kjøp.

Kom over alt dette på prinsess i dag,kjempe fine ting synes jeg.
Skal skifte ut de grå gantputene mine i gangen og sette opp dette..
Brettet kostet89.- og den fine lykta kr 129.-
Det er jo arti å handle når det ikke koster så mye!!
Gleder meg til å ordne i gangen min når jeg kommer hjem fra oslo på mandag....


Puten og det flotte lammeullpleddet kjøpte jeg i dag på prinsess.


Puten kostet kun kr99.- og lammeullpleddet kr 699.-


Ellers så skal jeg reise til oslo i morgen på Messe/innkjøp!

Skal ogå prøve å få til litt shopping,for når alle rommene her hjemme er pusset opp må det jo inn litt nye ting..He He He.....


HA EN FLOTT HELG DAMER ,DET SKAL JEG!!!!






post signature

1 kommentar:

  1. Så myye flotte ting du har fått deg og ikke var det dyrt heller og det liker vi! Og fredagsnacksen er faktisk en av mine favoritter godtegrisen som jeg er;) Ha en strålende helg. Klem

    SvarSlett