mandag 5. oktober 2009

shopping i regnet

Regn,regn,regn...
NY dag nye muligheter,og da stikker jeg til byen for å SHOPPE litt.Barna skal jo ha det varmt og godt utover vinteren...Har noen tips til Vinterdress som er god??..Og de beste vinterskoene er??
Finner vel ikke alt jeg skal ha i dag men noe må jeg jo finne for shopping er jeg jo god på!
Om ikke annet finner jeg vel noe til huset eller MEG SELV........
Tar på meg regnjakken min og ilse støvlene mine i dag jeg,for det er jo Regn,Regn,Regn...
Sees senere,skal vise dere hva som ble shoppet senere i dag..Klæm Klæm

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Shopping liker vi, jeg var selv i byen på lørdag å fikk handlet litt vinterklær. (mye folk sa du,hoho.STAPPfullt) Sjelden jeg er i byen på en lørdag. Men så koselig med en liten bytur,Er jo så mye fint også i butikkene.

    Og ja, for en nyydelig båt dere har.. Herlig om sommeren kan jeg tenke meg.
    Rommet til lillegutt ble jo riktig så flott da. Stor gutt som skal bynne på skolen,spennende.

    Ha en kjempefin kveld, Og uke:)
    Klem*

    SvarSlett
  2. Nå kommer det siste du har lagt inn på bloggen din hos meg forresten. Jeg måtte slette å legge deg inn på nytt. vet ikke hva som var feil ved første gang.

    Men det gikk da jeg la deg inn på nytt:)

    SvarSlett