lørdag 28. november 2009

Dagen derpå!!

Da er det dagen da det er godt å ha en god sofa og sitte i :)

Ja det er dagen derpå og jeg tror alle koset seg,jeg er i fin form men min kjære sliter litt mere.he he ..

Her prøver jeg ut Photoscape som jeg trodde var kjempevanskelig men det er det jo ikke!!

Spennende og leke og prøve ut nye ting for å få en fin photo framvisning.Det er vist mye man kan gjøre her inne? Så det blir nok mye av dette nå!

Her ser der maten jeg lagde i går.

Forett: ristet brød med tomat i hvitløk og basilikum.mmmmm

Middag:rypebryst surret i bacon lagt i fløte med mye grønnsaker stekt i ovnen.

Og det er jo spesielt morsomt å servere selvskutt ryper.(min kjære er ivrig jeger)



Lite fotomontasje av trappa mi,har ventet lenge på at den skulle bli ferdig.Mangler litt maling men det er for kaldt ute til at vi kan male den ferdig så det blir nok ikke før til neste år tenker jeg! Steinleggingen er også ferdig men ikke fått lysene satt i steinen enda så bilder av det kommer senere...


Sånn endelig ...Ja måtte bare si endelig for det har tatt litt tid men nå fikk jeg ha gjester på nyoppusset spisestue...

Koselig med besøk av campingvogn naboene våre,må jo holde kontakten på vinteren og.Vi er jo på sommercamping og da treffes vi vær helg men det blir jo mindre på vinteren så derfor arrangerer vi små fester!!

Da er det husrydding og vasking....

God søndag








post signature

2 kommentarer:

  1. Tenker dere hadde en trivelig aften;) Trappa di ser så innbydende ut..jeg ønsker meg nemlig nytt inngangsparti, men må vinne i lotto først;)
    ha en koselig søndag;) Klem;9

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det!
    Du får ha en flott søndag :)

    SvarSlett