søndag 22. november 2009

Svibler pakket i mose og sølvtråd!

Forbredelser til jul er igang!!

Da er jeg igang med litt pynting til jul,prøver og ikke bruke noe mye rødt enda så det blir hvitt enda...Her fikk jeg bruk for de flott norgesglassene mine(se konkuranse på bloggen min der du kan vinne 3 stk norgesglass) Her har jeg brukt mose som jeg kjøpte på Heimdal blomster,og surret søvtråd rundt.Da svibler ikke trenger jord er dette en flott måte å få frem sviblene på en annen måte og da kan vi bruke glasskåler vi har hjemme..De blir jo dekorative synes jeg!! Og de kan settes ut overalt,tenkte å sette de rett på zink fatet mitt når jeg skal lage adventstake !!

Lagde meg 7 stk så nå skal jeg sette de ut litt her og der!!

Har også laget en del fyrstikkesker i dag,det er jo julemesse snart så alle dager går med på å lage noe nå!! Ellers blir det en rolig dag med sying av stueliftgardiner,kjøpte stoffet for en stund siden men nå MÅ jeg bare sette igang hvis jeg skal bli ferdig til jul....


Blogging er så trivelig og takk til alle der som er inne på bloggen min.Og dere som legger igjen en liten hilsen lyser opp dagen ekstra..Alltid koselig å se igjennom koselige hilsner fra dere!!










post signature

4 kommentarer:

  1. Kjempe dekorativt Linda!
    Men vet du hvor mye vann disse sviblene vil ha?

    SvarSlett
  2. Kjempefint! Har kjøpt sviblene , men har ennå ikke noe mose...så jeg må visst løpe og kjøpe..
    Ha en fin søndag og klem;)

    SvarSlett
  3. Så flott det ble! De der blir koselig å pynte med nå frem mot jul, tenker jeg! :D Mulig jeg må låne ideen.. hihi!

    Ha en fortsatt herlig søndag!
    Klem!

    SvarSlett
  4. Utrolig go ide og veldig dekorativt! Ha en fin søndagskveld! Klem Linda

    SvarSlett