mandag 30. november 2009

Ut med lingardinene og inn med liftene!!

Da endelig er liftene mine nesten ferdig,mye arbeid med 6 lange lifter men gleder meg til å få de opp.De lange lingardinene skal ned i kveld(hvis min kjære orker å hjelpe meg opp med liftopphengene) Har egentlig vært veldig fornøyd med de gardinene jeg har her på bildene men når jeg får en ide om noe jeg vil ha så blir det sånn....Og det er jo enlere når jeg syr selv for det koster jo en formue å få sydd nye gardiner.

Pyntet litt har jeg også gjort i dag,eller flyttet rundt på pynten...He He He...

I år har min kjære valgt lys i vinduene og de ble kjempe fine når de kom opp med lys i.Når vi pakket de opp så de kjedelige ut..Men de ga godt lys i vinduene og i julen skal det jo lyse godt!

Da er det bare å sy ferdig de siste liftene og få de opp!!!!


ELLERS GLEDER JEG MEG MASSE TIL I MORGEN FOR DA SKAL JEG PÅ BESØK TIL EI VENNINDE JEG IKKE HAR SETT PÅ LENGE...
Og hun bor på stjørdal,så da skal jeg stikke bortom irina med gaver til en sak hun brenner for som kan ramme oss alle.Gå inn på bloggen til all of irina og støtt en god sak dere og!!
God kveld.




post signature

1 kommentar:

  1. Hej..Vad (roligt) att du vill vara med i min lilla tävling..Kram Susanne

    SvarSlett