lørdag 5. desember 2009

5 åring blogger!!

Må jo bare le for det kommer noen morsomme kommentarer fra disse barna!!
Skulle legge inn bildene mine på dataen så kom disse bildene opp og jeg har da ikke tatt disse så jeg måtte spørre lillegutt...
Og jo da han hadde blogget rommet sitt! så sier jeg men lillegutt du må da rydde først!!
Og da svarer han :men mamma du lyg på bloggen din du for det e ikke alltid så ryddig som på bildan din!!!! Snakker om svar skyldig!!!! Hva svarer man da,for det er jo helt sant..
Han ville vise rommet sitt og være ærlig han..
Ler meg ihjæl,herlig med unger..
Måtte jo bare la han få ut dette bildet sitt.....Så her er rommet til lillegutt ikke bloggifisert,.
Så dette er lillegutts første blogging!
I en alder av 5 år!!
Ellers hadde jeg det kjempekoselig i går på Valen show,han er jo såå mye bedre live enn på tv....
I dag er det på"n igjen med julebord på jobb til min kjære...
Akkurat no føles det riktig bare å sitte i sofen og slappe av hele dagen,men det går jo ikke ann..
Skal på ikea og handle mere pepperkakedeig for de lagde opp alt i går og barna ønsker mere i dag,så mor får løpe og kjøpe.....

Ha en fortryllende lørdag damer......



post signature

4 kommentarer:

  1. Din lillegutt kom ihverfall inn på sitt rom!Min syntes det var lettere å campe på storebrødrenes rom i natt,for der fant han i det minste en seng;o)
    Smågutter er det beste som finnes,rot eller ikke!Herlige,ærlige bilder ble det!Love it!
    Janne

    SvarSlett
  2. hihi :) for en søting!

    Vi skal på Valen i kveld :)

    jeg tar kanskje turen innom stabbursnissen i morra :)

    kos dere i kveld!

    klem/Lisa

    SvarSlett
  3. Hahaha! En god latter der:) Søt han er!

    SvarSlett
  4. De kan si det de små :D Hihi
    Ønsker deg en fin dag

    SvarSlett