fredag 1. januar 2010

Da er jeg i godt hummør etter en kjempe feiring av nyttårsaften!
Som jeg tidligere har fortalt så har vi besøk fra sykkylven....Og vi feiret sammen hjemme hos oss...
Vi hadde god mat og god drikke,alle hadde en flott kveld...
Og jeg synes det er såååå koselig med besøk av min gode venninde Benedikte...
Her er vi like før k 24.00....
(jeg er avbildet med brun lue og benedikte i hvit....)
Håper dere alle hadde en flott feiring... I morgen skal jeg legge ut litt bilder av nyttårsbordet...

Kos dere masse og håper 2010 blir helt topp!!!!!!





post signature

8 kommentarer:

  1. To vakre damer som koser seg, herlig;)
    Godt nytt år til deg også;)
    2010 blir nok et toppår!!
    God kveld videre og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Hei du flotte Dame :)
    Høres ut som du hadde en riktig så fin nyttårsfeiring. Håper det nye året har vært bra så langt.

    Badet ble bedre enn hva det var ihvertfall,hoho.. Rosa er fint det, men i mindre mengder. hehe.

    Heldige og flotte Gutter som fikk akkurat det de ønsket seg da. De så veldig fornøyd ut.Så gøy*

    Godt nytt år til deg Linda. Ønsker deg en fin helg videre

    Klem*

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar på matbloggen min! Ønsker deg et riktig godt nytt år!

    Trine ;)

    SvarSlett
  4. Hei. Her har jeg ikke vært før, men her var det koselig, så kommer garantert tilbake.

    Ønsker deg ett topp 2010....
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  5. Høres ut som du hadde en flott feiring. Og så koselig med venninne på besøk da. Her var det stille og rolig, men koselig likevel. Ha et strålende og kreativt år!
    Klem, Yvonne :)

    SvarSlett
  6. Ser ut som dere koste dere masse og hadde en flott kveld! Ble en stille og rolig feiring hos svigers, men hadde det veldig koselig alikevel:) Ute å så på de flotte fyrverkeriene i kulda, rett så koselig:)

    Gleder meg til å følge deg i det nye året!

    Godt nytt år!

    Klem fra Renate:)

    SvarSlett
  7. Så flott feiring da.To fine damer med røde kinn.Godt nytt år.

    SvarSlett
  8. Hei! Så koselig at du vil være med på hive awayen min:) fin blogg du har:) ønsker deg alt godt i året 2010. Klem

    SvarSlett