tirsdag 26. januar 2010

Mere kjøkken og opptreking av kjøkkenstoler.

God tirsdagsmorgen til dere alle,ikke så fornøyd jeg enda men det er jo fordi jeg ikke kommer meg på trening pga ryggen enda.....men i morgen har jeg bestemt meg for at jeg skal prøve igjen!!



Og så har jeg tatt flere bilder av kjøkkenet mitt når jeg fikk opp lyseblått og jeans der inne...Blir alltid mest fornøyd over disse fargene men må jo prøve litt forskjellig å..Og siden jeg syr alle liftene mine selv så koster det sååå lite å forandre,hvis jeg kjøper stoff på stoff og stil er det jo kun rundt 50 kr meteren så en lift kommer på ca 70 kroner !!!!!Billig!!!

Og så får jeg jo akkurat den liften jeg vil ha,brikker syr jeg ofte selv og ikke minst så trekker jeg om kjøkken stolene mine ofte i det samme!!

Bilder lengre nede av de!



Viser sammtidlig fra kaffeboksen min som det har vært utfordring på her inne i bloggverden,jeg har teboks,kaffeboks ogsukkerboks i samme!!








Her er bilder fra når jeg satt å trekkte opp stolputene mine,enkelt billig....ME LIKE!!

Stiftmaskinen jeg bruker selger de også på stoff og stil til ca 70 kr?

Den er jo fin å bruke for de som trekker opp rammer,stoler,sofaer,sengegavler,infotavler?(står helt stilt for meg hva de heter) og masse spennede......

Et "must" i alle hus spør du meg!!!





Da får jeg besøk av min gode venninde Monica og jeg har laget en salat vi skal kose oss med!!

Sitte å slarve og le,det blir jo en herlig start på dagen!!!




Og tusen takk til alle dere som legger igjen en hilsen til meg:

YOU ALL MAKE MY DAY........


BESØKSTELLEREN MIN GÅR OPPOVER OG DET SYNES JEG ER KJEMPEKOSELIG,SÅ TIL ALLE SOM TITTER INNOM LEGG IGJEN ET SPOR ETTER DEG SÅ KAN JEG OG BESØKE deg!!!!!


Tjohooooooooooooooooooooo!!!!!!

post signature

14 kommentarer:

  1. FLink du er:)
    Skulle gjerne hatt en sånn dings i hjemmet, kanskje jeg må skaffe meg en?!

    Ha en super uke!

    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Åhhh, nå fikk jeg lyst å gjøre noe på kjøkkenet, takk for et herlig innlegg med masse inpsirasjon!!

    Knallfint med ola og blått hos deg!!

    Ha en superduper dag!!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Masse skrivefeil i forrige innlegg, prøver derfor på nytt.

    Kjøkkenet ditt ble kjempekoselig, håper du har hatt en flott formiddag med veninnebesøk. God bedring til deg.

    SvarSlett
  5. Hei Snuppa! Kjempefint på kjøkkenet ditt nå - dette kan du Linda:-) Er kjempestolt av den ENE liftgardinen jeg endelig har fått til på kjøkkenet mitt jeg (med veldig gode instruksjoner fra deg:-) Ha en kjempefin dag - må du og Monika kose dere:-) Klem Bente

    SvarSlett
  6. Det der ble flott ja. Kos deg masse med besøk:)

    SvarSlett
  7. så utrolig koselig blogg:) blir nok fast leser heretter:) jeg liker blått kjempe godt, men elsker det ,etter å ha sett det hjemme hos deg. det var nydelig rett og slett.:)

    SvarSlett
  8. Du har sååå stilig kjøkken,med herlige farger!Mitt kjøkken er på størrelse med innsiden av en duplokloss,altså,ikke mye å ta bloggbilder av...Masse god bedring med ryggen!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  9. Heihei!
    Så smart å bare kjøpe stoff og gjøre alt selv! Da slipper en jo å ha dårlig samvittighet fordi en bruker mye penger på noe "unødvendig". Det blårutete stoffet var jo kjempefint da :)
    Ja, de stiftemaskinene er veldig smarte, men ikke når man skal stifte sammen papir (hihi!). Det fant jeg ut da jeg skulle stifte sammen en rapport ... jeg følte meg veldig smart der jeg sto med en papirbunke som satt bom fast i verktøykassa ;)

    Jeg håper ryggen din blir bedre snart slik at du kan gjøre alt du har lyst til :)
    *Klem fra Kari*

    SvarSlett
  10. Så flink du er til og sy.Vårlig og lekkert kjøkken.
    Boksene dine var kjempefine. Er de kjøpt i byen?
    Ha en fin kveld og god bedring med ryggen
    Klem

    SvarSlett
  11. så flink du er. Kjekt å kunne lage sine egne ting. Får dem akkurat som du vil ha dem da.
    Du, de innersokkene til Ilse som dere selger i butikken.... hva kostet de? Var så snar innom at jeg rakk ikke å få med meg prisen

    SvarSlett
  12. Flink du er;) fine ting du lager.

    Ha en super dag;)

    Klem

    SvarSlett
  13. Så flink du er !
    Synes stoffet du har brukt på kjøkkenet, er fantastisk flott. Kan eg spørra kvar du har funne det ?

    Jannemor

    SvarSlett
  14. Heisann Jannemor,som svar på spørsmålet ditt så er det Stoff og Stil...Masse lekkert og billig det!!
    Klæm Linda

    SvarSlett