lørdag 9. januar 2010

Utfordring til deg,hvor mange hjerter har du hjemme!!!!

Dette bildet har jeg hatt opp før men denne gangen vil jeg sende rundt den til bloggere som jeg håper vil legge ut sine hjerter på bloggen sin og igjen sende den videre til sine bloggvenner..


Da vil det bli hjertelig rundt på mange blogger her inne........


Tenk hvor mange hjerter som finnes rundt omkring i alle hjem!!! Jeg vil sende den videre til disse:





_Yvonnes hobbyrom





_Duften av erteblomster





_Noe på hjertet





-ANETTE WILLEMINE





_ LA VILLE DE MILLE



Lykke til damer,håper dere tar utfordringen og sender den videre til 5 nye flotte bloggdamer.



post signature

11 kommentarer:

  1. Hjerter er kos! Var oppe i over 30 sist jeg telte. Men grønn som jeg er skjønner jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. Hjelp! Er det det samme bildet jeg skal sende videre? Og samme tekst? Klarer jo søren ikke linke inni tekst ennå jeg. Håpløst. Og ikke får jeg til sånne bilder heller. Sukk. Lurer på om det finnes et kurs for sånne som meg jeg...
    Yvonne :)

    SvarSlett
  2. Hei du, ja sannelig verden er ikke stor ;O)
    Har oppdaget flere kjente i blogglandia etter at jeg begynte å blogge, artig det.
    Pluss at jeg har fått nye hyggelige bekjenskaper gjennom bloggingen.
    Har vært på to bloggtreff, kjempeartig, så neste gang må du bli med.
    Nå skal synke ned i sofan med rødvinsglasset.

    Ha en fin kveld!
    Klem Linda Marie

    SvarSlett
  3. JEPP -tar selvfølgelig utfordringen!
    Kommer i neste innlegg herifra:-)
    Svooosj, Hege!

    SvarSlett
  4. titter bare innom for å ønske deg en HJERTELIG god lørdagkveld! :)

    SvarSlett
  5. Det var jo en fin hjertesamling =)
    Ønsker deg en god helg og takker for titten.

    SvarSlett
  6. Så herlige hjertebilder!Min hjertesamling vokser hver dag!Tøyremsene er ca 3 cm brede/klippet ganske så tilfeldig!),og de ruller jeg sammen,som når du tvinner en tråd,og syr sammen med sikksakk,rundt og rundt!Litt lettere å skjønne når du ser bildene i gårsdagens innlegg!Superenkelt!!!
    Ha en strålende lørdagskveld,her er det høy avslapningsfaktor i kveld!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  7. Hihi, du skulle spurt meg når julepynten enda var framme:p Jeg simpeltenn elsker hjerter:-)

    Ønsker deg en hjertelig kveld

    Johanna

    SvarSlett
  8. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Morsomt med hjerter. Jeg har kanskje flere engler enn hjerte. Bortsett fra julepynten som er full av hjerter:-) klem Siv

    SvarSlett
  9. Så koselig att du tittet innom bloggen vår! Jeg har lagt ut link til siden din! Har hatt en opptelling her hjemme nå, og per i dag er det "kun" 6 hjerter. Var sikkert bort i mot 50 i julen. Men har planer om å sy meg noen i lin, med strykemotiv, men er kun på plannleggingsnivå ennå*ting tar tid* hihi

    Klem Johanna

    SvarSlett
  10. Ingen bloggtreff i sikte nei.
    Men det er jo bare å arangere!
    Det må vel la seg gjøre i løpet av nyåret.
    Det har vært bra oppmøte på treffene jeg har vært.

    Må vist ta et rødvinsglass til ;O)
    Klem Linda

    SvarSlett
  11. Hihi det var mange hjerte gitt, et hus fult av kjærlighet kanskje??

    K-Janne

    SvarSlett