torsdag 9. september 2010

Hjem hos Eirin,del 1.

Da ønsker jeg velkommen inn til hjemmet til Eirin...
Hun har et flott hjem med masse lekkre ting...
Elsker lyseblått,det vil dere se:0)
Hun fikk ikke mulighet til å "shine" det til blogging men det er ikke noe problem med denne dama for hun har det alltid sååå fint hjemme,hun viste ikke at jeg hadde med meg kameraet mitt.......he he he.
Jeg bare spratt inn og begynte å ta bilder...
Selvfølgelig måtte jeg jo be om tilatelse men det gikk greit:0)

Her starter vi i dag med utenfor og i begge gangene hennes:0)
Sjekk den flotte lyseblå ytterdøra hun har malt,hortensian hennes er så stoooooor og lekker.
Her føler man seg velkommen allerede ved ytterdøren.....
Gjennomført kan man si......


Da er vi inn i den innerste gangen hennes,trenger vel ikke si så mye her....
Nyt det:0)



Døren har hun også malt på innsiden,så da får gangen en helhet,en rød tråd med resten av det flotte hjemmet hennes......
Søte små brikker på sjenken,bilder av familien,grønnplanter,stort fint speil som det henger et søtt hjerte på...
Ja helheten den er der......
Du har det sååå fint hjem Eirin ,glede mæ te å legg ut mere av huset ditt.......
Vil dere se resten av huset til EIRIN???


Så må jeg bare fortelle litt om dagen min:
-Møtet jeg var på i dag,gjorde dagen min til en lykkedag.........Vil/kan ikke fortelle mere enda...
-Vi har i dag fått inn masse nyheter på butikken,såååå mye fint...
-Vi skal jo ha crazy lørdag på lørdag,det er ganske mye arbeid med slike dager da vi må prise om en hel del varer,flytte rundomkring på masse varer,og siden det kom mye nytt i dag måtte vi jo få fram det og.....spennende...
Nå har jeg lagt barna og funnet meg et glass rødvin.......TRIVSEL.......
Skal legge ut mere bilder av nyhetene når jeg rekker det...
UUUUUps glemte nesten å fortelle at vi fikk inn de nydeligste skinn støvletter i sand/beige farve....
Besvim si æ bare......he he he....Jepp æ har kjøpt mæ dæm ja..nydelige,nydelige,nydelige..........
Bildet kommer.......


post signature

3 kommentarer:

  1. Et nydelig hjem ja!!

    Gleder meg til å se støvlettene..skulle ikke forundre meg om de falt i smak her også..hihi :o)

    Ha en fin kveld!

    Klem klem

    SvarSlett
  2. For en flott inngang hos venninnen din, jeg bare elsket den blå døren ♥ Og gangen var smashing;) Jeg vil veldig gjerne se mer bilder fra Eirin:)

    Fort deg og legge ut bilder av støvlene...:))
    Og kos deg masse med glasset ditt:)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. oj, for ett nydelig inngangsparti Eirin har.. Likte fargen på døra veldig godt:)
    Og gangene var også stilige.. Gleder meg til å se mer...

    Venter i spenning på å se støvletene.. Elsker støvleter:)

    klem

    SvarSlett