mandag 13. september 2010

New shoes?

Har jo lovet vel og lenge å legge ut disse herlige flotte skinnstøvlettene som vi fikk inn på butikken....
Snakker kjærlighet ved første blikk :0) :0)
Ja 1 par er kommet hjem til meg og jeg elsker de....
De koster kr 1999.- men er verd vær eneste krone synes jeg,for så lekkre støvletter er det lenge siden jeg har sett....
Og hvis du ønsker deg slike så sender jeg FRAKTFRITT.........
Ta kontakt på mail:match.heimdal@voice.no
Wow damer!!!!!!
Hot,Hot,Hot.........
Disse til julebordet,40 årslaget,eller bare rett og slett til byturen med damene......
Disse koster kun kr 599.-
Yes we love them:0)



Kuuuuule sko som vi kan bruke til alt utover høsten her,disse kom i grå og sort....
Super kjekke sko??
Koster kun kr 599.-
Så ønsker du deg flotte sko så send meg en mail og jeg sender deg:0) Fraktfritt......


Ble bare en liten tur for å ta bilder av disse flotte skoene på jobb i dag..Formen var aldeles ikke bra enda...
Så i dag blir det slaraffel liv her hjemme.....Godt det å.....
Kose meg med bloggene deres skal jeg gjøre,det blir trivsel det:0)


post signature

3 kommentarer:

  1. Nydelige sko ja :) Skjønner godt at du bare måtte ha til deg selv :)

    SvarSlett
  2. Guri dem var kule!!! Får sette slike støvletter på ønskelista hos samboeren <3

    SvarSlett
  3. Olala, fantastisk flotte støvler og sko... ;)
    Fy søren og mye flott du har i butikken din!

    Fortsatt god bedring!

    Klem Line

    SvarSlett