lørdag 23. oktober 2010

Malekosekveld med koselige damer...

I dag blir det høy kosefaktor her hjemme,
4 damer som møtes med malerpenselen.
Har snakket lenge om å få til dette,
men i KVELD passet det for alle...
Skal lage taco til de kommer i 18.00 tiden,
så da blir det taco,vin,øl,irich coffe.
Uuuups glemte jeg og ta med malingen!!!!,
he he he må jo kose oss litt...
Gleder meg masse !!!
Her er vinen jeg skal servere!?!
Har du smakt på denne før?,det har ikke jeg
men de på polet sa den var god..
Tror nok vi kommer til å
male ,le,spise,drikke....
Tror nok kreativiten vil blomster
utover kvelden her.....
Skal vise dere senere hvor kreativ vi ble,
lurer på om jeg må ta bilder i kveld
og vise dere.....
tudeluuuu !!!!!

post signature

6 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se bildene dere maler jeg!

    Kos dere masse!

    SvarSlett
  2. Gleder meg virkelig til å se de kreative produktene, og takk for tips om vin, du får komme med en bedømming av den også:)

    SvarSlett
  3. SÅ moro Linda!
    -gleder meg til å se resultatet:-)
    Kos dere masse,
    klem,Hege.

    SvarSlett
  4. Høres ut som en perfekt kveld, gleder meg til å se resultatene av malingen.

    Dere er vel godt i gang allerede og stemningen er sikkert på topp. Håper dere koser dere alle sammen!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så artig!
    Gleder meg til og se resultatet av maleriene:)
    Jeg har så lyst og male noe jeg og, men kommer ikke i gang med noe for tiden!

    Ha en herlig jentekveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Ja, nå vil vi gjerne se resultatet her altså!!!

    ps - har du lyst til å ta turen innom meg og bli med på konkurransen min? Du kan vinne flotte hansker i semsket skinn...

    Ha en finfin sødnag!
    :o)

    SvarSlett