fredag 12. november 2010

Da er de kommet inn,Becksøndergaardskjerfene...

Da er ventetiden over
Becksøndergaard skjerfene er kommet
inn til butikken..
Og til alle dere som har sendt
mail med bestilling
varene er pakket og klar til sending.
Bare gled dere skjerfene er
knall flotte..
Ull og silke skjerf...

Uglemotivet er nytt og de kom i
3 farver:
Grått,rosa og beige..
Her ser du bilde av det rosa og det beige.
Ikke helt riktig bildelys
når jeg tok bildene men......

Her ser dere Therese med den nye skjerfet
P-dools...
Knall tøft....

Rosa og grått kom dette i....
Liker dette godt jeg ja:0)



Og sist men ikke minst
STJERNESKJERFENE
som kommer for siste gang..
Så skal du sikre deg et
stjerneskjerf må du
slå til nå:0)






Dette brune med pudderrosa stjerne
er en sikker vinner..






Her er de alle sammen:
Grått,beige,brunt og pudder..

WE LOVE ....

For dere som ikke bor i nerheten
kan jeg sende til dere
FRAKTFRITT....

Legg igjen en mail på:
match.heimdal@voice.no


Da er det helg og jeg skal på fest
i kveld med gode venner..
Gleder meg masse til det:0)

Ønsker dere alle en trivelig helg:0)












post signature


4 kommentarer:

  1. Wow, I love them ♥ Er bare lekre de skjerfene altså, og så deilige og ha på...
    Jeg har som sagt et med stjerner og ønsker meg mange til:))
    Men litt dyrt nå rett før jul desverre, og i år må jeg nok prioritere noen varme støvletter...
    Men flotte var de absolutt!

    Stilig med ugler på, det er jo så in i tiden i interiøret og ♥

    Ha en herlig kveld kjære deg:)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Kjempe-lekre skjerf Linda!
    Riktig god helg,
    klem Hege.

    SvarSlett
  3. Hvor holder du til? Drammen?

    SvarSlett
  4. eeelsker ugleskjerfet... har du flere av de???? og hvor mye koster den skinnveska.. lekker..

    SvarSlett