søndag 7. august 2011

Velkommen igjen




Velkommen igjen...




Ikke store spikern men velkommen inn


i stua!!!!! he he he





Her er døra inn til campingvogna,


valgte å ha en skyvedør der så det


ble lydtett inn til campingvogna:0)


Her er et tripp trapp bord fra Art Wood


elsker dette bordet for det er så søtt..


Lampa er fra THG...




Tiudeluuuu,velkommen i den


nye fiiiine Jeans sofaen min ..


Og den e bare så god å sitt i...


Og ligg å slapp av i å....


LOVE IT!!!


Bordet er fra PB HOME og stasj oppå er


fra servicet fra THG....


Putene er ifra AU MAISON.







Deilige dager/kvelder her i spikern


har vi hatt i sommer..


Selv om det har vært mye bygging


har vi kosa oss my..


Lampa er fra Nomi Import.










Liker det lyst og trivelig så


her koser vi oss..







Mangler mye på veggene enda men det kommer vel
ettervært,må bo det inn litt...
Har laget meg et stor speil av gamle verandaplanker
som dere skal få se senere...
Vet ikke hvordan det blir men må jo prøve!!!
































post signature


3 kommentarer:

  1. Ser super lekkert ut i spikerteltet deres;Linda:) Klem

    SvarSlett
  2. Juhuuuu Linda!
    Ønsker meg innlegg her igjen jeg:)
    Håper helgen er FIIIIN ♥
    Nå er jeg i gang igjen inne hos meg, klarte ikke og være borte lenger jeg, savnet bloggen veldig, hihi...

    Klem Line

    PS: Har sendt deg mail;)

    SvarSlett
  3. Heia! kjempe flott blogg!! jeg har ett spm ang spikerteltet ditt. er det sånn ferdig kjøpt telt??

    SvarSlett