tirsdag 20. oktober 2009

Billig var den og!!!!





Her er mitt nyeste kjøp,en ny hylle til å henge på kjøkkenet mitt.Kom tilfeldigvis over den på en flott liten interiørbutikk på Heimdal..Den hadde kostet 1199.- Men i dag satt ned til 598.-
DET MÅ JO VÆRE BILLIG....ps de har flere hvis noen er interesert!!!!
Har jo lyst kjøkken med litt creem i,og denne er helt hvit?? Det er ganske stor forsjell så jeg lurer på om min kjære må ta den med en tur ut i garagen og male den.
Får egentlig litt dårlig sammvittighet men siden han fikk seg en ny varmeovn i garagen i helgen blir det jo godt og varmt i garagen!!!!!
DA TRENGER JEG IKKE Å HA DÅRLIG SAMVITTIGHET!! ELLER??
Så da er det bare å få den malt og hengt opp...skal ta bilde når alt er ferdig!!
Ellers er det KAOS i dette hus for snekkere,malere,elektrikkere,steinleggere holder på både oppe og nede..
Skal vise dere bilder av kaoset senere i dag.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar