tirsdag 20. oktober 2009

Her snakker vi kaos......




Må jo le litt for her hjemme står hele huset opp ned for tiden,men jeg kan vel holde ut litt lenger.
Her er bilder fra den ene gangen min, alt er tatt ut av skapene og lagt på gulv. Ikke enkelt å finne fram her nei....
Men litt morsomt er det at sønnen min kom hjem under alt kaoset : mamma,mamma naboen springer etter oss fordi vi ringte på og stakk av...Hva skal vi gjøre??? Hvorfor de spør mamma om hjelp er jo fordi det var jeg som kom med forslaget om å ringe på å stikke av...Vi gjorde jo alltid det da vi var små...men det er jo kansje ikke riktig å lære barna fantestreker men det er jo uskyldig morro spør du meg...he he he he he......hvem har ikke gjort dette?????
Og for ikke snakke om epleslang,dette var jo noe vi gjorde hele tiden før....mimre ,mimre...ler for meg selv jeg no,så mye arti når men tenker tilbake.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar