lørdag 14. november 2009

Nå skal jeg kose meg!!

Nå skal jeg kose meg,har vært å sett på handballkamp med storegutt..Det er jo sååå spennende,gutta er så flinke så.

I ovnen har jeg satt kotelettene og som dere ser har jeg kjøpt med koseblader.

En herlig start på lørdagen synes jeg..Får sikkert ,masse flotte tips i bladene her og..Men jeg må no si at her inne i bloggverden er det MANGE som lager såå mye pent..

Satt i går kveld og gikk igjennom masse blogger..Det er så mye kreativitet der ute!

Så det er ikke ideer det står på men tid til å få gjennomført dem!

Senere i kveld skal vi i 50 årsdag til en venn,det er bare at han ikke aner noe som helst...Det synes jeg er morsomt....

Kos dere alle sammen og bli gjerne med på Give awayen på bloggen min!





post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar