mandag 28. desember 2009

Hvor mange hjerter har du i hus??

Hvor mange hjerter har du i hus??
Utfordrer mine lesere til å ta bilde av hjertene i sitt hus og legge de ut!
Send meg en mld når du har lagt de ut så får jeg se......

...Hjerter kan bety så mye:
...-kjærlighet
...-varme
...-vennskap
...-omsorg
...-og de kan brukes i interiør som vi gjør i hjemmene våre.

De pynter opp hjemmene våre og de varmer våre hjerter.



Vis meg hjertene deres og
gi bort et hjerte til noen du er glad i.

Og julen er jo en tid vi skal være gode med hverandre,så det er rett tid og dele og vise kjærlighet.

post signature

7 kommentarer:

  1. Spennende utfordring!Begynte å knipse,men det ble slutt på batteriet!Sier vel litt om antallet hjerter i heimen!Har nok litt hjertemani,og er svakest for det litt lange,spisse,og litt rare!Ha fortsatt fine juledager!
    Janne

    SvarSlett
  2. Skal si du hadde hjerter og de er jo så fine!! Skal se hva jeg rekker, men har ikke mange hjerter..merkelig nok, for jeg liker de såå godt;)
    Kos deg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Så mange flotte hjerter da.. Du vet jo at jeg har hjertedilla, så jeg tar utfordringen og lager et hjerteinnlegg.. Jeg er jo enda så fersk at jeg får ikke til sånne fancy oppsett med bilder som du her...men jeg kommer meg serru:-)

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Så koselig at du vil være med i trekningen min!
    Jeg setter så pris på at du følger min blogg,
    ha en forsatt god julefeiring!

    Ønsker deg likegodt GODT NYTT ÅR nå, siden jeg skal reise vekk om et par dager....

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett
  5. Nå har jeg knipsa hjerter, det var da noen, flere enn jeg trodde. Kanskje jeg finner flere etter hvert, ups kom akkurat på et til ;)

    Morsom oppfordring.

    SvarSlett
  6. Oi, nå har jeg telt 33 hjerter som jeg kommer på i farta, og da har jeg ikke tatt med noen av julehjertene. Og de er det maaange av! Er nok enda flere gjemt i kriker og kroker og... Men det er koselig da! Klem :)

    SvarSlett
  7. Har fulgt oppfordringa di, men eg fann fort ut at eg ikkje kunne ta bilde av alle hjarta mine.
    Ønsker deg ei fortsatt fin romjul.

    SvarSlett