tirsdag 29. desember 2009

No e det slutt på snavel!!!!

Stappes inn snavel dag ut og dag inn i jula.... Men det e jo godt å..
Men no e det slutt for værdagen må jo kom en dag??
Enn dokker?? Har dokker satt bort den stoooore godterskåla som står å rope etter dokker når dokk går forbi???
No e d bestemt den ska bort!! Derme basta!!

Må jo flir litt av mæ sjøl,rydde bort alt godt og så veit æ at i mårra kjæm det besøk fra sykkylven og ka skjer da??
Jo godte kjæm fram igjen.....
Men det hjelpe jo med en dag uten? Eller ??
Det ser jo fristende ut med frukt å,sundt er det og...Så i dag er det frukt iallefall....
I kveld skal vi på taco hos gode venner,he he he sikkert ikke noe godis blir servert der.....
Men vi gleder oss på noe annet enn julemat.
Så Kirst og Dag vi glæd oss te taco i kveld!!
Barna glæde sæ te å værra sammen med gutan dokkers å....bli kosli for store og små!!!!
I går hadde vi stekt laks og gosh det va godt det å ja.
Stekt laks med tilbehør er nemlig favorittmat til alle i heimen her!!!
Kos dokk i kveld for det har æ tænk å gjør...
Legg igjen et spor etter deg så jeg finner deg igjen!

post signature

13 kommentarer:

  1. Duken er kjøpt i Dorothea butikken der jeg jobber, koster 299kr metern...

    De har den sikkert der man får tak i produkter fra jean `D arc living.

    Ha en fortsatt fin romjul..
    klem

    SvarSlett
  2. Ja du sier noe der...Blir litt i overkant med spising i jula ja ;0) Men man må bare kose seg jula ut og så ta tak å la hverdagen komme når jula er over. Måtte legge bort ei bukse jeg kjøpte rett før jul - tror ikke jeg tar den frem før litt uti jauar en gang. Men egentlig er frukt som oftest bedre enn godterier ( bare det at jeg er litt avhengig av mørk sjokolade...). Ha ei fortsatt fin jul! ( og spis med god samvittighet og skjerpings i januar ;0) )

    SvarSlett
  3. Ja ja...men litt ekstra skal det nu være i jula:)Får begynne ned friskt mot i januar:)
    Takk for hyggelig kommentar fra deg og at du har lagt deg til som følger...koselig...
    Da får du ha en hyggelig aften....
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Jepp, her er godteskåla borte! I dag har jeg til og med vært på Elixia og trena og til middag ble det kyllingsalat! Føler meg som et bedre menneske allerede! Hihi!

    SvarSlett
  5. Hehe...
    Gotteskåla står fremme den, men den forsvinner etter nyttår ;)
    Kos deg videre ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. hei.
    kselig du ville følge meg,å da fant jeg jo deg,
    ja godte skålen står til over nyttår,men eter det er det slutt,helt slutt,
    deilig med frukt å da,
    må ha mer av det.
    ønsker deg fine romjulsdager,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  7. hei
    enig, det blir mye snop...kjenner at jeg nok angrer på nyåret...
    Kos deg på tur , gleder meg til å følge deg i det nye året og!

    SvarSlett
  8. Hei,
    Takk for hilsen !
    Kos deg videre de siste dagene i romjula

    SvarSlett
  9. *♫•*¨*•.¸¸* HAPPY NEW YEAR *¸¸.•*¨*•♫* HAPPY NEW YEAR *¸¸.•*¨*•♫*

    Önskar jag dej & dina kära!
    Kram Nilla

    SvarSlett
  10. Hei, og takk for besøket! Du e ækt trønder skjønne æ. Gjør et tappert forsøk på dialekten her, for om jeg ikke snakker som en... så er jeg halvt trønder, og det må da virkelig telle ;-)

    Kos deg med julesnopen du. Det er jo en del av jula. Kålrabi og stangselleri kan man spise resten av året ;-)

    SvarSlett
  11. Hihi... jeg kjenner meg sååå godt igjen da!:) Heldigvis er det ikke så mange dagene igjen til nyttår og da går vi cold turkey! Enn så lenge koser vi oss, ok? Ha en super tacokveld. KLem Heidi

    SvarSlett
  12. Uff ja.har nok dårlig samvittighet over snop og kaker i jula.trøster meg med at det er ikke det som vi spiser nå som teller,men det vi spiser ellers i året.
    Klem

    SvarSlett
  13. Ja jeg kjenner meg igjen der du..her står et gammelt trau fremme hele julen fylt med masse godis og frukt. Pussig at godis smaker bedre enn frukten du..hi-hi. Ønsker deg et godt nytt år, gleder meg til å følge deg videre i år 2010. Nyttårsklem fra Maliva

    SvarSlett