torsdag 7. januar 2010

3T TRIM,TRENING OG TRIVSEL..

HEISAN OG HOPPSANN!!
dA ER DET TID FOR 3T SOM BETYR TRIM ,TRENING OG TRIVSEL....
SNAKK OM Å BLI HELT BITT AV TRENINGSBASILLEN!!!
MÅTTE BARE INN Å SI :
HA EN TRIVELIG DAG TIL DERE ALLE HER INNE
HER ER ET BILDE AV MEG ,MEN FOR Å SI DET SÅNN DET TRØTTE TRYNET SOM GÅR UT AV DØRA E IKKE SÅNN SOM PÅ BILDET...hE hE hE....
Selv hvor jeg gleder meg til å trene er jeg jo gørr trøtt men rice and shine.....
HEI DÅ SÅ LENGE DAMER!!!!!!!!!

post signature

9 kommentarer:

  1. Å, kan du være så snill og sende litt av overskuddet ditt til meg???

    Kos deg på trening, det er imponerende bare å komme seg ut i kulda etter min mening ;-)

    SvarSlett
  2. Åh, jeg ble så glad da jeg så overskriften din (fant bloggen på NIB). Jeg tenkte, her må jeg klikke meg inn, for her er det flere som trener!

    Jeg har også startet igjen, nemlig, og er helt opphengt og bitt av basillen, det er så morsomt!

    Fortsett sånn, dette ga meg inspirasjon iallefall, ble glad av å lese innlegget ditt:-)

    Og du, du ser superfresh på bildet!!

    Takk for ditt blide innlegg!

    Ha en strålende dag! :-)

    SvarSlett
  3. Helt sant at man blir bitt av basillen !!! Det er jo så utrolig deilig når man kommer i gang og merker at overskuddet kommer smygende !!!
    Flott bilde av ei blid dame !!

    Ha en fin dag..

    klem fra nord ;)

    SvarSlett
  4. Skulle ønske den basillen smittet over på meg, tenker til stadig at NÅ skal jeg starte. Flott bilde av deg og ha en god treningsøkt

    SvarSlett
  5. DU er virkelig flink, jeg vilogså ha det overskuddet..sprek du er! Strålende bilde av deg, må henge meg på at du ser fresh ut;)

    Klem Heidi

    SvarSlett
  6. Stå på Linda. Trening gir overskudd, og den vanskeligste hindringa er ofte dørstokkmila. Overvinner man den er det verste unnagjort. Superfint bilde foresten.

    SvarSlett
  7. Tusen takk for tipset om bildene! Fikk det endelig til;) Bortsett fra logo på bildet, så er det ingen som kan kopiere bildene mine nå! Wohoo!! :)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  8. Trening er jo deilig når en bare kommer igang og spes etterpå..
    Nydelig bilde av nydelig dame. Ha en herlig kveld
    Marianne

    SvarSlett
  9. Du er så flott!!!!!!!!

    Idag er jeg en sliten dame som har begynt å jobba igjen etter kyssesyka.. Energinivået e veeeeldig lavt. Får ikke lov å trene engang, men går hos manuellterapeut og det monner litt det også:-) Vi kanskje skal treffes en dag til uka?

    SvarSlett