torsdag 7. januar 2010

Ryddig og lett og finne igjen!!

Ja neste år blir det enkelt å ta frem julepynten for i år har jeg ikke bare kastet alt i en pose eller to!!!!

I år fikk jeg 2 stk esker i julegave som julepynten er sortert og lagt pent ned i...Har kjøpt meg flere for å få plass til all pynten..

Ryddig ikke sant?...Anbefales......





Med 22blå ute blir det ikke mye utektiviteter her hjemme så da blir det inne ting her hjemme.

Skulle jo begynt på mitt nye hobbyrom men....Gosh æ synes jo det e sååå koselig med dataen på fanget og kose meg med bloggene deres damer!!!!

Barne bygger lego og spiller spill så de koser seg med sitt.....

Min kjære snorker i go stolen sin så jeg nesten ser middagen hans fra sofaen her...he He he..Bra han ikke leser inne på bloggen min.......Ikke sikkert at han liker at jeg forteller om snorkingen hans...tjhiiiii....


I dag til middag ble det stekt kylling,nudler som jeg blandet,løk,champingong,mais,linser,blomkål,brokkoli,og hadde oppi soyasaus...

En enkel men veldig god middag....


No er det bloggerunde,føttene på bordet og bare kos, kos, kos med fyr i peisen og greier.....

See you!!!

10 kommentarer:

  1. Ja det er koselig å sette seg ned med bloggvenner. Alltid artig å se hva de driver med. de en føler en kjenner etterhvert.Flott nedpakking av julepynten da.
    Klem

    SvarSlett
  2. så smart:)mine kuler ligger bare i en stor ikea pose.kanskje ikke den beste måten å oppbevare julepynt på.

    skal ta meg en bloggrunde selv jeg også.korselig d,med datan i fanget,pledd,fyr i peisen og levendelys:)klem

    SvarSlett
  3. Tuseb takk for koselig kommentar på bloggen min, gleder meg til å se varene fra butikken din,kanskje jeg finner noe som frister der?
    Det hadde vært veldig gøy.
    Ha en fortsatt fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  4. Kos deg i blogglandia. Er ikke noe bedre enn å slappe av inne når det er så kaldt!

    SvarSlett
  5. Ta en titt i bloggen min:-)
    Send meg en mail, evt med tlf.nr( er mest glad i sms) så kan jeg få adressen din.

    SvarSlett
  6. trivelig att du så innom.har brukt bokstav sjablong på bildet.det på stolen har jeg skrevet for håd.disse sjablongene får du kjøpt hos panduro.morsomt å lage,åså går d så fort:)klem

    SvarSlett
  7. Hun skal til deg ja. Da må vi prøve å få til å få levert det til henne. Når er hun på jobb da?
    Skal nok ut på en handletur men helst på lørdag.

    SvarSlett
  8. Takk for kommentarer og tusen takk for at du tilbyr deg å se etter green gaten jeg er ute etter, det setter jeg veldig pris på. Jeg har fått svar hos låvebutikken, jeg skulle bare sende en mail på hva jeg skal ha så skal hun sende til meg. Så da ordner det seg, men igjen takk.
    Foresten er ikke 21 minus noe å klage over, her var det 38 idag tidlig.. men er kun 30 nå:) UVER e dæ!!
    Jeg har ikke sett at different design har noen leveranser til norske butikker, men skal jo ikke si det helt sikkert. Jeg mener butikken jeg var inne på i sundsvall i sverige (på Birsta) het BOOM. De hadde veldig mye fint ja:)
    Klem J.

    SvarSlett
  9. Ja, jeg ble rimelig støl i dag selv, så det blir jo spennende å se hvordan det går i morgen. Da er det spinning*hihi* meeen, jeg er såå motivert, så jeg overlever sikkert! :-)

    Så koselig at du la deg til som følger hos meg da, jeg gjør det samme hos deg og din koselige blogg! :-)

    Kos deg videre i natten!

    SvarSlett
  10. Tack för besöket hos mig så jag hittade hit!:-) Vilken fin blogg du har!!

    Ha en fin dag! Kram Sofia

    SvarSlett