onsdag 6. januar 2010

JA TAKK SÅNN VIL JEG HA DET!!

Er det mulig?
Ikke hjemme hos oss iallefall,dette ser jo råå lekkert ut men hvem har det så ryddig??
Og jeg har jo et problem til:ALT FOR MYE KLÆR!!!
Sånn blir det når man har egen klesbutikk,og man er livredd for å kaste noe for kansje får jeg bruk for det en gang!!!!
Nei da, for har det hengt i kleskapet et halvt år kommer jeg ikke til å bruke det igjen......Når skal jeg lære det?????
Sikkert aldri!!
Skal ta en runde med rydding igjen no for NTE gang,og kaste....Det jeg også gjør er å selge unna noe til venner for noe bruker jeg jo bare en gang..De som kjøper det er jo sååå glade for at de får "NYE" klær og de er jo egentlig nye men det er bare det at når man jobber med klær får man et annet forhold til klær.
Og man forbruker klær på en annen måte.....
Så konklusjonen er: Mitt kleskap kommer aldri til å se slik ut......enn så mye jeg måtte ønske det!!

Litt om våre planer her hjemme så har vi tenkt å pusse opp bad,og soverom og gang..... Blir ikke før til våren, men litt planlegging må jo til,aner jo ikke hvordan jeg skal ha badet mitt...
Ser for meg lyst og koselig.Kansje en prismelampe der? eller minimalistisk??eller.........
Vi har i dag et lite bad men skal ta med et soverom til så det blir større ja...
Noen som har forslag til nettsider som jeg kan drømme meg bort i??.
Har vært på trening i dag og,trodde ikke vi hadde muskler på utsiden av ribbeina men jaggu har vi det...He He He for ikke snakke om at nye muskler dukker opp både her og der...Har jo sikkert vært der de musklene hele tiden men bare ikke fått brukt seg!!!He He He He....
Men er jo litt stolt av meg selv for nå er jeg igang....
Tjohooooooo..


post signature

2 kommentarer:

  1. Så flink du er til å trene da. Skulle på'n i dag jeg, men bilen starta ikke. Såå synd..?
    Mitt neste prosjekt er å male hobbyrommet mitt, og da skal det bli ryddig og velorganisert og flott osv, osv. Ønsker jeg ihvertfall! Kommer vel til å se like sprengt ut som det gjør nå...
    Ha en flotters dag!
    Klem, Yvonne :)

    SvarSlett
  2. Dette er utopia;) jeg har klær hengende som er fleeeere år gamle, kan ikke kaste noe:(
    Godt å finne musklene sine, tenker jeg;)
    ha en toppdag videre og klemmings;)

    SvarSlett