søndag 26. september 2010

Jeg har kjøpt meg:0)

Disse kuuuule uggs er kommet inn i mitt hus:0)
Disse og kom seilende fra amerike(fortsatt ikke seilende men ble tatt med av snille mammaen til en av mine ansatte).......hehe men seilende fra Amerika høres såååå spennende ut..tjhiiiiii....
Lykke.....Lykke...lykke.......
Det er mitt første par med uggs,og siden jeg er 180 høy så ønsket jeg meg lange uggs,så disse med knapper synes jeg var perfekte..
Marc Jacobs vesken min var bare helt nydelig.......happy,happy,happy......
Enn at vi damer blir såå happy når vi kjøper oss noe vi har ønsket oss...
Den som sier at lykke ikke kan kjøpes har handlet på feil plass......
Her i Trondheim har vi et fantastisk høstvær med sol,og det elsker vi......
får ikke brukt skoene mine for de er for varme men den tid kommer nok:0)


post signature

5 kommentarer:

  1. Åh, så artig at du nettopp har fått disse i hus! Har nemlig nettopp blogget om at jeg faktisk nå nettopp har sendt inn en bestilling på disse - i sjokoladebrunt! Så nå gleder jeg meg ENDA mer til de kommer!!!

    SvarSlett
  2. Heldigris)De er sååå fine!Jeg skal kjøpe meg når vi skal til USA:) Kan jeg spørre hvor mye de kostet?

    Klemmer:)

    SvarSlett
  3. Hei!!
    Ja de er ganske gode og varme har jeg hørt:) Grattis så mye!!
    Flott med knapper da!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  4. Disse så virkelig både gode og stilige ut! Jeg skal til Køben til helga, så utsetter alt av shopping til da, men da skal det skje!!
    Kos deg i finværet og klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. de er kjempetøffe..:-) jeg skal også ha meg noen grå..kjøpte til 199 på h&M...look a like.:-) men de er helt håpløse å gå med....så jeg returnerer og går for real.:-)

    SvarSlett