mandag 27. september 2010

Ønsker dere alle en fin kveld......

Tenn lys damer og kos dere,det skal iallefall jeg gjøre i dag.
Det finnes jo ikke noe koseligere enn å komme hjem slappe av med familien,tenne lys......Trivsel...
Tatt noen bilder fra spisestua mi,har vært å kjøpt meg nye telys på ikea og de dufter vanilje..mmmmmmm nydelig.
La de i en krukke jeg hadde og det dufter så godt i hele huset nå.... Så kos dere alle sammen,blir så glad om dere legger igjen en hilsen til meg.....
Trenger litt ekstra glede for tiden.....
Men..... Det ordner seg for snille jenter har jeg alltid sagt...


post signature

7 kommentarer:

  1. Ja, nå som høstmørkret omslutter oss, finnes det ikke noe koseligere enn å tenne masse lys, og kose seg inne!

    Nyt kvelden, og ha en fin uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Deilig med lune og varme telys som lukter av søt vanilje når høstmørket setter inn..og blir dagene framover like solfylte som dagen i dag ; så skal jeg IKKE klage !!

    Nyt mandagskvelden, og ha en toppers uke - Linda! Klem

    PS! DIGGER Uggs`n dine !! Wowii..

    SvarSlett
  3. Det er så godt å kunne kose seg inne, tenne levende lys og kanskje bake noe godt...kos!

    Utrolig tøffe UGG`s du har fått deg=)!
    Ha en kjempe fin uke=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Så fint du har pyntet. Kjempekoselig. Vi har hatt så fint vær her i Bergen at jeg er sååå glad for jeg har fri attpåtil. Lekre cupcakes du viser under her. Så flott pyntet.
    Klem og ha en fin ny uke.

    SvarSlett
  5. Kjempeklem til deg, siden du trenger det!

    SvarSlett
  6. Tusen takk for sååå koslig kommentar inne hos meg!:)
    Kjempekooos å tenne lys!
    Vi må virkelig få til en kopp kaffe en dag nå?!:)
    Klem

    SvarSlett
  7. En liten hilsen fra meg også.. med ønske om en god dag
    Klem M

    SvarSlett